12-02-2015 - Pic de Sal (Vall de Sorteny)
19-02-2015 - Montmalús
18-02-2015

Després de la nevadeta de dimarts al vespre, sortim del Pk de l’estació de Formigueres. Des de el principi agafem per dins del bosc obrint traça, fa fred i la neu es autèntic POWDER. Fins al telecadira només trepitgem la pista 3 cops per creuar de bosc. Al cadira fem cap al bosc de l’esquerra i seguim obrim traça fins dalt de tot, sortim directament al plató de la Serra de Mauri. Aqui la neu esta dura però al ser pla no hi cap problema seguim les marques grogues fins agafar la neu pols on treiem pell per fer una baixada boníssima fins al Refugi de Camporells. Prenem alguna cosa per agafar forces mentre gaudim de les vistes dels Perics. Tornem a posar pells i anem direcció al llac que el creuem pel mig i anem pujant els lloms amb bona neu que ja ens anticipen com serà la baixada. Arribem al cim tot carenejant, quatre fotos, menjar, veure i gaudir d’un dia espectacular.
Comença el festival de neu pols, gaudint fins arribar a baix de tot. Tornem a posar pells per remuntar a la Serra de Mauri, un cop a dalt ens desviem a l’esquerra per arribar a les pales que ja els hi havíem posat l’ull a la pujada i que baixen cap a la vall que porta al poble de Formigueres. La petem tota, sense paraules... i tornem a posar pells per remuntar a l’estació. Baixada pel bosc amb neu pols fins al cotxe.

Els Perics des de el Refu

El refugi de Mortiers

Obrint traça cap al cim

Panoràmica dels Perics des de el llac

Al filo del abismo

La Dent d'Orlú des de el cim

La pala del cim

La pala de la vall de Formigueres